UNITi de la Yuniku – Incepe revolutia High Tech a ochelarilor de vedere

 

 

 

 

 

 

Incepe revolutia High Tech a ochelarilor de vedere UNITi de la Yuniku

Optica Vedere si HOYA prezinta publicului din Romania UNITi de la Yuniku, o noua colectie de ochelari personalizați 3D, cu brate din titan

Liderul mondial in domeniul lentilelor de ochelari, HOYA Vision Care, a prezentat astazi publicului din Romania, in exclusivitate la magazinele Optica Vedere, cea mai noua colectie de ochelari de la Yuniku, UNITi, a doua revolutie importanta in sectorul ochelarilor centrati pe vedere, proiectati in intregime in jurul vederii optime a purtatorului si personalizati cu ajutorul tehnologiei 3D.

Colectia UNITi de la Yuniku este conceputa de celebrul designer Bieke Hoet si imbina cele mai recente tehnologii digitale cu bratele ramei realizate din titan, cel mai rezistent si usor material folosit vreodata in domeniul ochelarilor de vedere. 

O colectie unica ale carei repere, functionalitate, design si finisaj, se completeaza intr-o armonie perfecta

Odata cu noua colectie UNITi, utilizarea unui nou material metalic este o premiera in istoria Yuniku. Ducand materialele si tehnologiile inovatoare pana la limita performantelor lor, combinatia de poliamida si titan are ca rezultat o greutate minima si o gama senzationala de 12 modele noi care intregesc portofoliul Yuniku.

Culorile colectiei, Aubergine, Burgundy, Navy Blue, Vintage Leather, Tungsten si Charcoal, se pliaza perfect pe cele 12 noi directii de design pe care UNITi de la Yuniku le dicteaza in aceasta primavara. Colectia cuprinde modele cu  forme clasice, dar si unele potrivite unor  stiluri extravagante . UNITi este astfel conceputa incat sa se potriveasca oricarei varste, dar si unei personalitati puternice si elegante a utilizatorului.

Pornind de la ideea ca fiecare pacient este unic atat in ceea ce priveste nevoile sale de ordin vizual, cat si functional sau estetic, Materialise si HOYA Vision Care Company au dezvoltat in 2016 conceptul Yuniku, adica prima gama de ochelari din lume proiectați 3D si centrati pe vedere, ce ofera o experienta vizuala net superioara oricarei alte perechi de ochelari.

Cu ajutorul tehnologiei digitale de ultima generatie,Yuniku scaneaza trasaturile faciale si ia in calcul cerintele vizuale ale clientului, calculand pozitia de purtare ideala pentru o performanta vizuala optima.

Ramele sunt apoi printate cu ajutorul tehnologiei 3D, pornind de la acesti parametrii individuali. Astfel, ochelarii sunt realizati in intregime personalizat, pentru fiecare pacient in parte, rama potrivindu-se perfect fizionomiei si nevoilor medicale ale fiecaruia, fara sa mai alunece de pe nas, asa cum se intampla de cele mai multe ori cu ochelarii obisnuiti.

Despre Yuniku

Lansat in 2016 si bucurandu-se de o primire entuziasta, Yuniku reprezinta un salt tehnologic in industria optica, deoarece transforma modul in care se prescriu lentilele. In mod traditional, rama selectata si pozitia sa de purtare erau un dat. Designul lentilei nu putea fi optimizat si personalizat din cauza limitelor impuse de aceste elemente, cu efecte potential adverse asupra vederii, fiind vorba de o abordare centrata pe rama.

Yuniku, dimpotriva, foloseste o abordare centrata pe vedere.

Intregul proces este digital si este condus de specialist (optician) in interactiunea cu clientul. Scanarea corecta a clientului cu tehnologie 3D, in magazin, ii permite specialistului sa observe felul cum diferiti parametri pot fi ajustati pentru a crea ochelarii potriviti. Tehnologia Yuniku in considerare trasaturile faciale si cerintele vizuale ale clientului si calculeaza pozitia de purtare ideala, pentru o performanta vizuala optima.

Rama selectata este apoi imprimata in tehnologie 3D, pe baza acestor parametri individuali. Aceasta abordare permite realizarea de ochelari care sunt perfect adaptati la nevoile vizuale, estetice si la stilul de viata ale clientului.

                    

Yuniku
Yu-ni-ku inseamna „unic” in japoneza. Este, de fapt, transcrierea fonetica occidentala a cuvantului japonez pentru „unic”. Acesta inseamna dinamic, intuitiv si inovator; echivalent cu „fara egal”. O forta inovatoare care stie sa raspunda nevoilor epocii sale, permitandu-i sa surprinda inconstientul colectiv Mai multe informatii pe www.yuniku.com.

Despre Optica Vedere      

In cei peste 15 ani de activitate Optica Vedere ofera servicii personalizate dublate de recomandari estetice profesionale. Produsele si serviciile premium reprezinta cheia succesului. Performanta este pe primul loc!

Toate produsele si serviciile sunt inzestrate cu acest atribut pe care il ofera consecvent clienților.

Optica Vedere detine cinci magazine in Bucuresti

Mai multe informatii pe www.opticavedere.ro  sau

https://www.facebook.com/OpticaVedere/

Aura Gheorghe – Optica Vedere

Despre Hoya Vision Care   

De peste 60 de ani, HOYA Vision Care este lider mondial in domeniul lentilelor de ochelari. Cu o prezenta in peste 50 de țari, HOYA Vision Care are o experienta avansata dovedita in design-ul lentilelor si tehnologia freeform, combinata cu o pozitie de lider in ceea ce priveste tratamentul AR de calitate si inalta performanta.

Portofoliul solid de piața al HOYA Vision Care include lentilele optice SEIKO si PENTAX, precum si produse inovatoare, cum ar fi lentilele progresive Hoyalux iD MyStyle si ochelarii personalizati Yuniku 3D.

Compania are peste 16.000 de angajati la nivel mondial, cu unitati de productie in masa in Asia si Europa si peste 40 de laboratoare locale pentru prescriptii la nivel global.

Pentru mai multe informatii, vizitati http://www.hoyavision.com.

Simona Ivan – Hoya Vision Care

 

 

 

Persoana de contact:

alexandra.dinu@media-events.ro

0722233114

 

Related Posts

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress